Is mijn eastpak wasbaar?

En dan bedoel ik dat mijn tas dan niet van kleur, grootte veranderd en dat soort dingen.

Mijn eastpak is een rugzak met een groot vak met een kleiner vakje ervoor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Ja, je kunt hem gewoon wassen zonder dat je tas veranderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik maakte de rugzakken gewoon met een sopje biotex schoon en spoot de rugzak daarna in met waterdicht spray
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die kan in de wasmachine, ik was ze altijd op 40 graden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kunt je rugzak wassen wel op 30 graden met een fijnwasmiddel, en niet op de hoogste stand centrifugeren.